Norpost ønskes velkommen som nytt leverandørmedlem.

Hva håper dere å få ut av medlemskapet i Norges Innsamlingsråd? Vi ønsker om å bli bedre kjent med bransjen. ”Vi håper å bli bedre kjent med de kundene vi har, bygge relasjoner til nye kunder og lære mer om den bransjen deres medlemmer er i” sier Svein Andre Fjæren Holmen.

Etter konkursen ønsker Norpost å returnere stammen av det de lever av, distribusjon av adresserte og uadresserte forsendelser til postkassene til det norske folk. Lenge drev de med mye annet, men nå ligger fokuset på å bygge en sterk bedrift ved å fokusere på grunnsteinene, før de legger til flere grener på treet. Som en ny del av Ålesunds-baserte Kvikas ser Norpost lyst på framtidsutsiktene. Navnet mange har et forhold til forblir, og sammen har de to gode ideer for den videre utviklingen.

Avslutningsvis ønsker vi å høre hva Norpost mener er de største mulighetene og utfordringene i det norske innsamlingsmarkedet som helhet i dag. Det er viktig for utviklingen av innsamlingsmarkedet at vi sørger for en bedre integrasjon mellom de tradisjonelle og de nye digitale løsningene utrykker Holmen. ”Vi håper å ta våre kunder videre i den nye tiden, med en bedre integrasjon mellom papir og sosiale medier, for vi kan tilby begge deler og det er beviselig det som virker best”.