Våre leverandørmedlemmer

Leverandører av utstyr og tjenester til innsamlingsbransjen er i stor grad med på å utvikle bransjen våre medlemmer befinner seg i. Vi har for tiden elleve leverandørmedlemmer:

 

linkmobilityLINK Mobility er Nordens største leverandør av mobile løsninger for bedriftsmarkedet. Vi leverer tjenester som SMS-gatewayløsninger, Mobil Betaling, kommunikasjonsløsninger, CRM databasetjenester og mye mer. Vi løser din bedrifts behov for mobil kommunikasjon! LINK Mobility  har mer enn 15 års erfaring fra mobilmarkedet, og har igjennom årene opparbeidet seg betydelig kompetanse innen alle mobile kommunikasjonsløsninger.Enten du skulle ha behov for hyllevare SMS-løsninger, eller en leverandør til å bistå din bedrift i utvikling av din mobile løsning, helt fra rådgivningsfasen, via prosjekt og utvikling og til et ferdig produkt, vil LINK Mobility være et trygt valg!

Kontakt oss for en uforpliktende prat om mobildonasjon.

Stig Hovdal, Key account manager
T: 40 23 48 26
E: stig.hovdal@linkmobility.com

 

SOPRASTERIA_logo_RVB_exe-1024x255

Sopra Steria er en ledende aktør i Europa innen digital transformasjon. Selskapet er et resultat av fusjonen mellom de to store internasjonale konsulentselskapene Sopra og Steria i september 2014. Vi har en av markedets mest omfattende tjenesteporteføljer, deriblant strategiutvikling, IT-rådgivning, infrastruktur- og systemutvikling, digitale løsninger og drift. Tjenesteporteføljen dekker hele verdikjeden – fra idéutvikling, styring og ledelse til utvikling, gjennomføring og videre forvaltning. Våre hovedtjenester er blant annet forretningsrådgiver, informasjonshåndtering, IT-drift og applikasjonstjenester. Vår arbeidsform kjennetegnes av at vi setter seg grundig inn i kundenes problemstillinger og egenart. Uansett hva vi leverer, våre kunder skal føle seg trygge på at vi holder det vi har lovet, og at vår ekspertise bidrar til reell verdiskaping.

Kontakt: Henning Torgersen, Manager
T: 92 89 39 01
E: Henning.Torgersen@soprasteria.com
Kontakt: Ola Holm
E: Ola.Holm@soprasteria.com

 


Puzzel (tidligere Intelecom) tilbyr alt din organisasjon trenger for å kunne kommunisere med givere, kunder, medlemmer, frivillige og ansatte i en organisasjon. Puzzel Collect er en komplett løsning for å samle inn penger via mobiltelefon, fasttelefon og i sosiale medier. Stadig flere er uten kontanter, og innlogging i nettbank forutsetter flere handlinger fra brukerne som gjør at de lettere faller fra, eller lar være å gi. Vi tilbyr stabile, brukervennlige tjenester og presist oppgjør. Dette reduserer ditt behov for administrasjon og oppfølgning av den enkelte giver til et minimum. Tjenestene kan integreres med CRM-systemer og er allerede integrert med en rekke CRM-leverandører. Det skal være lett å gi, og Puzzel  Collect kan også tilbys i kombinasjon med andre innsamlingskanaler, som kontanter eller kortløsninger for å gi mulighet til alle givergrupper for donasjon eller betaling av abonnement, medlemskap eller kjøp av produkter og gaver.
Kontakt: Haakon Larsen
T: 90 17 35 15

 

 
TargetEveryone er kanskje best kjent for Norges Innsamlingsråds medlemmer gjennom ViaNett og Sendega, som begge er eid av TargetEveryone AS, og er store på mobile betalingsløsninger.  TargetEveryone er spesialist i digital multikanal markedsføring, og tilbyr en avansert multikanal markedsføringsplattform. Rekrutter nye givere, kommuniser med eksisterende, og samle alle dataene på en plass. Segmenter dataene i dynamiske grupper, så du kan kommunisere enkelt og målrettet mot giverne med relevante kampanjer med tilpasset budskap. Distribuer personlige meldinger gjennom de kanalene giverne ønsker å bli kommunisert til, som SMS, E-mail, Apps, Sosiale medier og mer.

Lag kampanjene dine på en enkel og morsom måte ved å bruke det kraftige «drag & drop» verktøyet. Lag unikt og tilpasset innhold på landingssider, skjema for rekruttering av nye givere, spørreskjema, kuponger, mobil betaling og mye mer på få minutter. Analyser alle kampanjene – uavhengig av kanal – i nåtid, og bruk dataene til å bli en enda bedre markedsfører / fundraiser. Spar verdifull tid, bli mer effektiv, og skap større verdier ved å bruke bare en plattform for alle de digitale aktivitetene dere gjør.  Medlemstilbud – her!

Kontakt: Geir Johnny Hersvik
T: 469 21 040
E: geirjohnny@targeteveryone.com

 

DNB logoDNB er en av de største bankaktørene på organisasjonsmarkedet i Norge, og er et av Nordens største finanskonsern.  Mot organisasjonene tilbyr banken et komplett utvalg av finansielle tjenester; bl.a. lån, sparing/kapitalforvaltning, valutatjenester og rådgivning, pensjonsløsninger og betalingstjenester.  For større organisasjoner og stiftelser har DNB et eget kundemiljø med spesiell fokus på organisasjoners behov i Oslo.
DNB har høyt fokus på utvikling av tilpassede innbetalingsløsninger for organisasjonene.  Eksempler på dette er utvikling av mobilbetalingsløsningen VIPPS og videreutvikling av AvtaleGiro-produktet i samarbeid med NETS.  Medlemmer av Norges Innsamlingsråd får spesialpris på VIPPS-løsningen for bedrift, lag og foreninger.  Se priser på vipps.no/bedrift.
DNB fungerer som både samarbeidspartner og leverandørmedlem for Norges Innsamlingsråd.  Blant annet samarbeider vi om gjennomføringen av den årlige Fundraisingkonferansen.  DNB arrangerer også spesialiserte seminarer for deler av sine organisasjonskunder.
Kontakt: Inger Johanne Halleen
E: ingerjohanne.halleen@dnb.no
andvord_weblogo4Andvord Grafisk har gjennom 30 år vært leverandør av grafiske tjenester til hjelpeorganisasjoner. DM-kampanjer er et kjerneområde og våre løsninger omfatter utvikling av ide og budskap, design, tekst/foto, trykking, digitalprint og pakking. Du kan samtidig lansere et DM-budskap på digitale plattformer for å oppnå best mulig respons og bidrag. Andvord Grafisk har etablert Gullgiroen for å understreke kraften i kreativiteten og kunnskapen knyttet til gode DM kampanjer for ideelle organisasjoner.For å delta gå inn på www.gullgiroen.no
Kontakt: Dag Nyeggen
T: 97 72 60 60
E: dag.nyeggen@andvord.no
Proventus er programvarehuset som står bak Norges kraftigste organisasjonssystem; Orgsys.  Orgsys er modulbasert og kan således tilpasses behovene til de største, så vel som de mindre, innsamlings- og medlemsvirksomheter.  Orgsys er en løsning du kan vokse med, og som ivaretar alle prosesser – fra fakturering av medlemmer og registrering av givere til fullautomatisert dialog per SMS og epost i forbindelse med for eksempel churn-aktiviteter.  Orgsys har integrasjoner mot crowdfundings-løsninger, mot datavarehus-løsninger og ikke minst alle betalingsløsninger.  Orgsys har et eget webgrensesnitt utviklet for nettbrett og mobil, til blant annet gateververe og frivillige.  Orgsys støtter alle typer organisasjonsformer, fra den helt flate organisasjonen til organisasjonsstrukturer med opp til 6 nivåer.  Vi er stolte av å ha levert løsninger til organisasjonsmarkedet siden begynnelsen av 2000-tallet og vi har over 70 år med erfaring fra organisasjonslivet!
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat – la oss sammen se hvordan din organisasjon kan bli mer automatisert og effektiv.
Kontakt: Stein Elmenhorst
T: 98 21 95 23
E: stein@proventus.no

Solidus tilbyr rimelige og brukervennlige tjenester for giver, fadder- og medlemshåndtering for organisasjoner i Norge. Vi gjør mye av jobben for organisasjoner og foreninger slik at inntektene økes med så minimal innsats som mulig for organisasjonene.  Solidus ble etablert i 2004 og har siden den gang bistått stadig flere organisasjoner med innsamling og skatteinnberetning av gaver og kommunikasjon med givere, faddere og medlemmer. Nå benytter over 500 organisasjoner våre tjenester.
Som leverandørmedlem ønsker vi å tilby et eksklusivt tilbud til Norges Innsamlingsråd sine medlemmer – ett års gratis brukerlisens! Ta kontakt for en uforpliktende samtale eller les mer om oss her.
Kontakt: Dag Olav Sæther
T: 91 60 96 13
E: dago@solidus.no

  

ProFundo – Vi hjelper deg å gjøre verden bedre!  ProFundo omtales stadig oftere som det ledende fundraisingmiljøet i Norge. Selskapet spesialiserer seg på løsning av de frivillige organisasjonenes behov innenfor innsamling av gaver, medlem, frivillige, kommunikasjon, regnskap, abonnement, arrangement og salg. Gjennom ProFundo blir organisasjonene del av et nasjonalt og internasjonalt kompetansenettverk. Samarbeidet gjør organisasjonene mindre sårbare og gir rom for større fokus på egen kjernevirksomhet. Daglig passerer 2,4 millioner kroner via ProFundos applikasjoner. -Penger på vei til å gjøre verden til et bedre. I 2015 tok ProFundo initiativ til Norsk Fundraisingutdannelse i samarbeid med Norges Innsamlingsråd og University of Plymouth. Selskapet er kjent for sin kursvirksomhet, sin årlige Scotland Masterclass og en større Fundraising Skillshare hver sommer. ProFundo drifter databaser og leverer systemløsninger for et femtitalls organisasjoner, blant dem Kirkens Bymisjon, Regnskogfondet, Strømmestiftelsen, Sjømannskirken, Norges Handikapforbund, Normisjon, Stine Sofies Stiftelse, Det Norske Misjonsselskap og WWF. Årlig benytter mer enn hundre organisasjoner seg av ProFundos tjenester.Kontakt oss for en prat om norsk fundraising!Kontakt: Svein Åge Johanson
T: 900 24 744
E: svein@profundo.no

 

Norpost har vært en etablert postleverandør siden starten av 90-tallet. Etter liberaliseringen av postmarkedet i 2016 har selskapet vært en totalleverandør av posttjenester. Tidligere hadde Norpost rundt 10–15 prosent markedsandel i Norge på uadressert post. Som en ny del NOVELA ønsker Norpost å returnere til stammen av det de lever av, distribusjon av adresserte og uadresserte forsendelser for virksomheter, til det norske folk. Selskapet er opptatt av å opprettholde høy kvalitet og kompetanse for å bygge tillit til sine tjenester, og av å være økonomisk gunstige – med et ønske om å alltid tilby den beste prisen. Ta kontakt for mer informasjon eller les mer her.

Kontakt: Lotta Buckle
E: lotta.buckle@norpost.no

 

Bisnode er representert i 18 land og er Europas største leverandør av smarte data og analyse. Bisnode Norge AS er landets største aktør innen datakvalitet, analyse og kredittopplysning. Vi har samarbeidet med mange av Norsk Innsamlingsråd sine medlemsorganisasjoner i en årrekke. Bisnode er en naturlig leverandør av løsninger for å sikre datakvalitet i giver- og medlemsdatabaser og for å berike data med verdifull innsiktsinformasjon. Vi  leverer kvalitetssikret kampanjegrunnlag til både postale og elektroniske innsamlingsaksjoner. Analyse av medlemsdatabaser hvor vi benytter både kunde- og transaksjonsdata kombinert med Bisnode sine analysedata, gir oss grunnlag for å hjelpe organisasjonene med å finne de rette målgruppene for rekruttering av potensielle nye, gode givere. I tillegg bidrar analysene ikke minst til å beholde og utvikle forholdet til eksisterende givere. Våre responsanalyser etter kampanjer bidrar også til å kunne forbedre kommende kampanjer og innsamlingsaksjoner. Bisnode er også en verdifull sparringspartner for organisasjoner i arbeidet med å tilpasse seg i forhold til gjeldende lovgivning i forbindelse med bruk og oppbevaring av persondata. Les mer her.

Kontakt oss gjerne for en verdifull prat:
Kontakt: Lasse Haraldsen, Key Account Manager
M: 93 42 87 57
E: lasse.haraldsen@bisnode.com

 

Winorg er et norsk teknologiselskap som utelukkende fokuserer på å hjelpe organisasjoner med å lykkes. Selskapet eies av ansatte med et brennende engasjement for organisasjoner og en lang fartstid fra organisasjonslivet. Løsningene fra Winorg utgjør kjernen i mange av landets ledende organisasjoner, og dekker den store bredden som finnes innenfor organisasjoners virksomhet. Sentralt er gode betalingsløsninger, effektiv kommunikasjon med medlemmer og givere, og det å skape engasjement i hele organisasjonen. Det viktigste for oss fremover er å bruke det nyeste av teknologi for å sette norske organisasjoner i stand til å bruke all tilgjengelig informasjon om medlemmer og givere på måter som gjør at de kan øke inntektene, få flere medlemmer og givere, bli mer effektive, og gjennom det kunne lykkes bedre i arbeidet med organisasjonens formål.

Kontakt: Kim Roger Elverhøy, salgsansvarlig
T: 91357264
E: kim.elverhoy@winorg.no

Kontakt: Håvard Ellefsen, adm. dir.
T: 90930909
E: havard.ellefsen@winorg.no

 

Lundeby har i 60 år levert grafiske tjenester til den grafiske bransjen, og har i 10 år bygget opp et godt varehotell for kunder som har nettbutikk/eHandel. Vi ønsker å bidra til Innsamlingsrådets medlemmer, med inntektsbringende arbeid.

Vi kan bidra med rådgivning og drift av alt innen eHandel, herunder logistikk, varelager (hotell), import/eksport, inn/utfortolling av varer, og posttjenester og distribusjon. Vi kan også tilby hjelp til innsamlingsaksjoner, gjennom å organisere innsamlingsbøsser i forkant og etterkant av innsamlinger, tilby elektroniske løsninger for informasjon i samarbeid med NETS, og hjelpe til med det praktiske rundt opptelling osv.  

  • Vi har selv erfaring med og kan bidra inn mot erfaringsutveksling/omstilling for nye tider, Stikkord: Flere ben å stå på
  • Med partnere kan vi bidra inn mot design av Nettsider, Kampanjesider, blogg, annonser
  • Vi er nært knyttet til et reiseselskap, og kan sette opp gruppe reiser med fortjeneste til organisasjoner osv
  • Vi har erfaring/kunnskap om Google Adwords og andre Digitale markedskanaler

Kontaktpersoner:

Asbjørn Aune, Salgsjef
T: 91375233
E: Asbjorn.aune@lundeby.no
Helge Lundeby, Daglig leder
T: 95840650
Johan Nygård, Selger
T: 93267706
E:  johan.nygaard@lundeby.no
Kommunion er et norsk selskap som utvikler og leverer det skybaserte organisasjonssystemet Cornerstone. Dette systemet gir deg kontrollen på både dataene dine og kostnadene dine. Med Cornerstone blir du ikke avhengig av dyre konsulenter for den minste ting; gode og enkle brukergrensesnitt plasserer deg i førersetet både for det enkle og dagligdagse og for de mer avanserte oppgavene. Når du trenger hjelp, så har vi et godt bemannet kundesenter som tar i mot både telefon og e-post. Dette er alltid inkludert i prisen. Vi mener at Cornerstone er det mest moderne systemet på markedet. Dette vil du merke ved at vi har gode brukergrensesnitt, alt er sikkert driftet i skyen med alle rutiner rundt GDPR vel ivaretatt (EUs personvernforordning), og vi er ofte først ute med nye betalingsløsninger, nye trender i fundraising samt de nyeste integrasjonene. I tillegg til å ha sterk funksjonalitet innen fundraising og crowdfunding, så støtter Cornerstone alt du kan ønske deg innen medlemskap, abonnementer, fakturering, Frifond, kommunikasjon og CRM.
Vi har erfaring i å konvertere fra alle etablerte system i det norske markedet. Ta kontakt for en demo og et uforpliktende tilbud.

Kontakt: Markedsdirektør Jonathan Bigler
T: 904 16 963 eller vårt sentralbord: (970) 07316
E: jonathan@kommunion.no