Innsiktsrapport om eyetracking

Nettsideanalyse – Hvor effektiv er startsiden din sammenlignet med andre?

Innsamlingsrådets leverandørmedlem Andvord Grafisk har analysert og sammenlignet 42 startsider innen fundraising med Eyetracking. Med små endringer kan du oppnå langt bedre respons. Rapporten inneholder en rangering av hvor effektiv de ulike startsidene er og disse er rangert i en 10 på topp liste. Lær av de beste!

Innsiktsrapporten inneholder bla:

  • Hvor effektivt nettsidenes forside kommuniserer
  • Hvilken rekkefølge elementene oppfattes
  • Hvilke elementer får oppmerksomhet og hva overses

Dette oppnår du med Eyetracking

Hensikten med Eyetracking – øyesporing, er å sørge for at den som besøker nettsiden fatter interesse og gjør en aktiv handling. Dette kan være å gi et bidrag, tegne fadderskap eller støtte arbeidet på annet vis. Den besøkende skal altså oppholde seg lenge nok på siden til at det utløser et engasjement. Eyetracking benyttes i dag av de største virksomhetene i verden til nettsider både på desktop og mobil, DM, epost, annonser, TV reklame, boards og annen markedskommunikasjon.

Bestill rapporten allerede i dag:
http://andvordgrafisk.no/eyetracking/rapport

Du kan også bestille rapporten ved å ta kontakt med:

Tina Kalland / tina.kalland@andvord.no / mobil: 995 00 182 eller

Anne Helene Tangen / anne.helene.tangen@andvord.no / mobil: 901 87 790

No comments

Leave a comment!

Your email address will not be published. Required fields are marked *